Ελληνικά
GR
FAQ
Top



Ερωτήσεις / Απαντήσεις



Αναφορικά με τον οδηγό

Ε: Ποιες είναι οι γενικές απαιτήσεις για να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο;
Ε: Μπορεί και κάποιος τρίτος να οδηγήσει το αυτοκίνητο που ενοικίασα;
Ε: Επιτρέπει η Hertz επιπλέον οδηγούς;
Ε: Πόσο κοστίζει να προσθέσω έναν επιπλέον οδηγό?
Ε: Τι προκαταβολή θα πρέπει να αφήσω;


Για την χρήση του αυτοκινήτου

Ε: Μπορώ να ρυμουλκήσω με ένα αυτοκίνητο της Hertz;
Ε: Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε άλλο σημείο εξυπηρέτησης Hertz από το αρχικά συμφωνημένο;
Ε: Ποια είναι η πολιτική σχετικά με την οδήγηση εκτός δρόμου;
Ε: Τι θα γίνει αν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα;
Ε: Τι θα γίνει αν επιστρέψω το αυτοκίνητο νωρίτερα;
Ε: Τι πρέπει να κάνω αν υπάρξει κάποιο τεχνικό πρόβλημα με το αυτοκίνητο;
Ε: Τι πρέπει να κάνω αν έχω κάποιο ατύχημα;
Ε: Μπορώ να ταξιδέψω εκτός Ελλάδας με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και πια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;
Ε: Αν αποδεχτώ την ασφάλεια CDW ή την SCDW, καλύπτομαι για κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει;


Αναφορικά με την online κράτηση

Ε. Πως κάνω κράτηση μέσω του Hertz.gr;
Ε. Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο αυτοκινήτου;
Ε. Ποια είναι η ελάχιστη/μέγιστη περίοδος που μπορώ να ενοικιάσω ένα αυτοκίνητο μέσω του hertz.gr;
Ε. Τι είναι η «Προπληρωμή online» και τι η «Πληρωμή κατά την παραλαβή»;
Ε. Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές;
Ε. Θα λάβω κάποια επιβεβαίωση για την κράτηση μου;
Ε. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή στην κράτηση μου;
Ε. Τι γίνεται αν ακυρώσω την κράτηση μου; Υπάρχει επιβάρυνση;
Ε. Τι γίνεται αν δεν εμφανιστώ κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου; Υπάρχει επιβάρυνση;
Ε. Μπορώ να κάνω κράτηση με κάρτα που δεν είναι στο όνομα μου;
E. Τι είναι οι υπηρεσίες Verified by Visa και Mastercard SecureCode;
E. Δεν έχω εγγράψει την κάρτα στην υπηρεσία Verified by Visa/Mastercard SecureCode. Μπορώ να κάνω online κράτηση;