Τι γίνεται στο hertz.com;

Publié le: 27/12/2009

Πόσο μεγάλη διαφορά κάνει ένας χρόνος όταν η ομάδα διαδικτυακής ανάπτυξης προσπαθεί με πάθος να βελτιώσει την ηλεκτρονική εμπειρία των πελατών. Πρόσφατα, μια ανεξάρτητη εταιρεία που συγκρίνει τις βέλτιστες πρακτικές των δικτυακών τόπων, η Keynote, πραγματοποίησε μια έρευνα για την αξιολόγηση του Hertz.com. Λάβαμε την πρώτη θέση σε τρεις κατηγορίες και σημειώσαμε εντυπωσιακή άνοδο από τη δέκατη στην τρίτη θέση στην κατηγορία Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά που προστέθηκαν τον τελευταίο χρόνο, όπως το click-to-call, το live chat, η βελτιωμένη λειτουργία αναζήτησης και αρκετές αναβαθμίσεις στην αισθητική και το σχεδιασμό, ήδη έχουν αξιολογηθεί θετικά από τους πελάτες.

Bulletin d’infos – S’abonner
Obtenez plus d’idées voyage, des conseils et des offres exclusives
Une erreur est survenue.
S'il vous plaît confirmer votre inscription maintenant dans votre email!