banner-lease

Εταιρεία

Ηertz, 100 χρόνια παρουσίας στο χώρο του Rent-a-Car!

Η Hertz σε όλο τον κόσμο

Η Hertz, με περισσότερα από 100 χρόνια παρουσίας στο χώρο του Rent-a-Car, έχει περισσότερα από:

  • 600.000 αυτοκίνητα και
  • 10.000 σημεία εξυπηρέτησης σε 145 χώρες, σε 5 ηπείρους.

Τον Σεπτέμβρη του 1918, ο 22χρονος πρωτοπόρος των ενοικιάσεων αυτοκινήτων Walter L. Jacobs άνοιξε μια εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο Σικάγο. Ξεκινώντας με δώδεκα αυτοκίνητα Ford Model T, τα οποία επισκεύασε και έβαψε ο ίδιος, ο Jacobs επεκτάθηκε γρήγορα και έφτασε μέσα σε πέντε χρόνια να έχει ετήσιο εισόδημα πάνω από $1 εκατομμύριο.

Το 1923, ο Jacobs πούλησε την επιχείρηση στον John Hertz, πρόεδρο της μεταφορικής εταιρείας “Yellow Cab and Yellow Truck and Coach Manufacturing Company”. Ωστόσο, ο Jacobs παρέμεινε στην εταιρεία ως ανώτατο διοικητικό στέλεχος της Hertz.

Το 1926, η επιχείρηση με την επωνυμία Hertz Drive-Ur-Self System, πέρασε στα χέρια της General Motors και σήμερα ανήκει σε τρεις από τις μεγαλύτερες εταιρείες επενδύσεων ιδιωτικών κεφαλαίων.

 

Η Hertz στην Ελλάδα

Ο δρόμος προς την καθιέρωση της Autohellas – Hertz  ως τη μεγαλύτερη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, ξεκίνησε το 1966 στην Κρήτη,  όπου ο κ. Θ. Βασιλάκης υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας  για την αντιπροσώπευση της Hertz. Σήμερα, η εταιρεία συνεχίζει  να πρωτοπορεί στην Ελληνική αγορά και στην αγορά  του εξωτερικού.

  • Το 1974 η Hertz Hellas εξαγοράζεται πλήρως από τον κ. Θ. Βασιλάκη και μετονομάζεται σε Autohellas Α.Τ.Ε.Ε.
  • Δραστηριοποιείται στην ενοικίαση και εμπορία αυτοκινήτων, με εμπειρία στο αυτοκίνητο για πάνω από 50 χρόνια.
  • Αποτελεί τον μεγαλύτερο εθνικό franchisee της Hertz παγκοσμίως.
  • Aπό το 1978, σταθερά στην πρώτη θέση στον κλάδο της, ως ο μεγαλύτερος εθνικός franchisee της Hertz παγκοσμίως.
  • Διαθέτει δίκτυο σε 8 χώρες με περισσότερα από 125 σημεία εξυπηρέτησης, 51 εκ των οποίων σε αεροδρόμια.
  • Με επενδύσεις που αγγίζουν το 1δις ευρώ σε στόλο, εγκαταστάσεις, δίκτυο και τεχνολογία, την τελευταία δεκαετία.

Δυναμική παρουσία της Autohellas στην Ευρώπη

Το επενδυτικό πρόγραμμα της Autohellas Hertz επεκτείνεται και εκτός των ελληνικών συνόρων!

Δυναμική παρουσία σε 8 χώρες

2003 Η Autohellas αγοράζει την Autotechnica Ltd η οποία αποτελεί τον εθνικό franchisee της Hertz στη Βουλγαρία και εισαγωγέα/διανομέα αυτοκινήτων SEAT.

2004 Η Hertz λειτουργεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Ενοικίασης Μηχανημάτων Έργου.

2005 ΗΑutohellas αναλαμβάνει το franchise της Hertz στην Κύπρο.

2007 Η Αutohellas ιδρύει την Autotechnica Fleet Services SRL στη Ρουμανία.

2010 Η Autohellas δραστηριοποιείται στη Σερβία.

2011 Η Autohellas επεκτείνει τη δραστηριότητά της στο Μαυροβούνιο.

2014 H Autohellas αποκτά το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης όλων των brand names της Hertz International (Hertz, Thrifty,Dollar, Firefly).

2015 Η Αutohellas αναλαμβάνει την εκπροσώπηση της Hertz στην Ουκρανία.

2016 Η Αutohellas ξεκινάει τη λειτουργία της στην Κροατία. To ίδιο έτος η Autohellas μετά την απορρόφηση  των εταιρειών TEΧΝΟΚΑΡ και BEΛΜΑΡ ξεκινάει τη δραστηριότητα εισαγωγής και εμπορίας αυτοκινήτων.

 

Λίγα λόγια για την Autohellas

Η Autohellas δραστηριοποιείται από το 1974 στο χώρο του αυτοκινήτου, και από το 1999 είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών. Αποτελεί την αρχική εταιρεία και μέλος του ευρύτερου Ομίλου Θ. Βασιλάκη ο οποίος μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται και στο χώρο των αερομεταφορών με την επίσης εισηγμένη Aegean.

Οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζονται οι δραστηριότητες του ομίλου είναι:

  • Ενοικίαση Αυτοκινήτων (Βραχυχρόνια και Μακροχρόνια Μίσθωση)
  • Διεθνής Δραστηριότητα (Βραχυχρόνια, Μακροχρόνια Μίσθωση και Εμπορία Αυτοκινήτων)
  • Εμπορία αυτοκινήτων (Εισαγωγή/ Διανομή/ Λιανική Πώληση)

Κατέχει το μεγαλύτερο ιδιόκτητο στόλο οχημάτων που ξεπερνάει τα 44,000 οχήματα και με πάνω από 143 σημεία εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ο Όμιλος προσφέρει ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη, κάθε στιγμή και συνεχίζει να καινοτομεί, προσφέροντας διαρκώς νέες υπηρεσίες.

Η Autohellas ως εταιρεία παροχής υπηρεσιών δίνει μεγάλη σημασία στο ανθρώπινο δυναμικό της, που πλέον ξεπερνάει τα 1,300 άτομα, και αποτελεί το βασικό πυρήνα λειτουργία της.

Δείτε ένα σύντομο ιστορικό με τους σημαντικότερους σταθμούς στην ιστορία της Autohellas.

 

Όραμα & Αξίες

Οι αξίες της Autohellas αντικατοπτρίζουν την φιλοσοφία, αποτυπώνουν τον χαρακτήρα και αντανακλούν τα καλύτερα στοιχεία της μακρόχρονης ιστορίας του Ομίλου. Είχαν, έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του οράματος της Autohellas στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

  • ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ: Ο Όμιλος Autohellas ενεργεί με ειλικρίνεια, σέβεται τις ανάγκες των πελατών της, παρέχει συμβουλές, δέχεται την εποικοδομητική κριτική και παραδέχεται τυχόν λάθη ή παραλείψεις. Απαιτεί τα υψηλότερα δεοντολογικά πρότυπα και την ανώτερη ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες του.
  • ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ: Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η κινητήριος δύναμη της επιτυχίας του Ομίλου. Η Autohellas αισθάνεται υπερήφανη για την αξιοσέβαστη και αξιοπρεπής συμπεΟι αξίες της Autohellas αντικατοπτρίζουν την φιλοσοφία, αποτυπώνουν τον χαρακτήρα και αντανακλούν τα καλύτερα στοιχεία της μακρόχρονης ιστορίας του Ομίλου. Είχαν, έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του οράματος της Autohellas στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.ριφορά που έχει δείξει στο προσωπικό της, σε όλη την πορεία της.
  • ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Η Autohellas στοχεύει πάντα στη συνεχή βελτίωση της απόδοσής της, μελετώντας προσεκτικά τα αποτελέσματα των εργασιών της και φροντίζοντας να μη διακυβεύεται η ακεραιότητά της και ο σεβασμός στον άνθρωπο.
  • ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ: Η έννοια της ομαδικότητας είναι βασικός πυλώνας στήριξης της εταιρικής κουλτούρας του Ομίλου. Γι’ αυτό η Autohellas πιστεύει πως για να ενδυναμωθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ των συναδέλφων είναι σημαντικό η γνώση, οι ιδέες και οι εμπειρίες να μοιράζονται.

 

Εταιρική Υπευθυνότητα

O Όμιλος Autohellas από την πρώτη μέρα λειτουργίας και δραστηριοποίησής του στην ελληνική αγορά, το 1974, έχει στρατηγικά επιλέξει να κινείται με τρόπο υπεύθυνο και ακέραιο και να αναλαμβάνει τις ευθύνες για τυχόν επιπτώσεις απέναντι σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, στα οποία απευθύνεται και επηρεάζει, μέσα από τη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιούνται συστηματικά δράσεις με στόχο:

  • Τη λειτουργία του Ομίλου με σεβασμό στο περιβάλλον, τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους προμηθευτές, τις τοπικές κοινωνίες και τις κρατικές αρχές, καθώς και το ισχύον Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο (σε εθνικό και διεθνές επίπεδο)
  • Την ανάπτυξη του τουρισμού και του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
  • Την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας
  • Την προώθηση και την ενίσχυση του αθλητισμού
  • Τη στήριξη της παιδείας
  • Τη στήριξη κοινωνικά ευπαθών ομάδων

Περισσότερα

Περισσότερα Close
Newsletter - Εγγραφή
Μάθετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας!
Προέκυψε σφάλμα.
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε τώρα την εγγραφή σας στο email σας!