Hertz - Aegean Miles+Bonus | Όροι & Προϋποθέσεις
Τα μέλη του προγράμματος Miles+Bonus της AEGEAN, μπορούν να συγκεντρώνουν και να εξαργυρώνουν μίλια με τη μίσθωση αυτοκινήτου μέσω του προγράμματος Leasing της AUTOHELLAS HERTZ στην Ελλάδα, AUTOHELLAS Α.Τ.Ε.Ε. (“ AUTOHELLAS HERTZ ”), Βιλτανιώτη 31, Κηφισιά.
Η σύμβαση του Προγράμματος μακροχρόνιας μίσθωσης Leasing και η παραλαβή του οχήματος θα πρέπει να πραγματοποιηθούν μέσω του δικτύου καταστημάτων της AUTOHELLAS HERTZ στην Ελλάδα.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΙΛΙΩΝ:
- Τα Μίλια θα αποδίδονται στον λογαριασμό του Miles+Bonus Μέλους που θα έχει δηλωθεί από τον υπογράφοντα τη σύμβαση μακροχρόνιας μίσθωσης.
- Μίλια αποδίδονται για το μηνιαίο μίσθωμα και εξαιρούνται όλες οι λοιπές καταβολές που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της μίσθωσης ή στην λήξη της, όπως εγγυήσεις, χρεώσεις ζημιών, απαλλαγών, επιπλέον χιλιομέτρων κλπ.
- Μίλια αποδίδονται μόνο σε νέες μισθώσεις που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, φέροντας αντίστοιχη σήμανση στην προσφορά της AUTOHELLAS HERTZ.
- Τα Μίλια θα καταχωρούνται στο λογαριασμό του Miles+Bonus Μέλους μετά την εξόφληση του εκάστοτε τιμολογημένου μηνιαίου μισθώματος.
- Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση καταγγελίας της μίσθωσης, τα Μίλια δεν θα καταχωρούνται.
- Η AUTOHELLAS HERTZ προσφέρει σε όλα τα «σενάρια» μίσθωσης που κλείνονται μέσω του Online Διαμορφωτή Leasing Προσφοράς, 3 μίλια για κάθε 2 Ευρώ του μηνιαίου μισθώματος της προσφοράς.
- H AUTOHELLAS HERTZ μπορεί κατά την διακριτική της ευχέρεια, να προσφέρει σε δικό της χρόνο σε επιλεγμένα αυτοκίνητα ή μισθώματα ή πελάτες την ίδια ή διαφορετική σχέση Μιλίων ανά ευρώ.
- Τα Μίλια είναι Μίλια Εξαργύρωσης (Award Miles) κατά την έννοια του κεφαλαίου 3 «ΜΙΛΙΑ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΤΛ.»
- Τα Μίλια δεν έχουν εμπορική αξία και σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Οποιαδήποτε εκποίηση (πώληση, ανταλλαγή κλπ.) Μιλίων ή προσφορών θεωρείται αυτοδικαίως άκυρη.
- Σε περίπτωση ακύρωσης του Προγράμματος Miles+Bonus κατά τα προβλεπόμενα στους Γενικούς Όρους, όλα τα Μίλια που έχουν συγκεντρωθεί ακυρώνονται αυτόματα και δεν είναι πλέον ανταλλάξιμα με προσφορές.
- Κάθε πελάτης - Μέλος του Προγράμματος πρέπει να δηλώνει τον FFN Αριθμό Λογαριασμού του (Member ID) κατά τη διάρκεια υπογραφής συμβολαίου μίσθωσης αυτοκινήτου με το πρόγραμμα Hertz Leasing, διαφορετικά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των Μιλίων στο Λογαριασμό του. Το συμβόλαιο μίσθωσης, οι αποδείξεις εξόφλησης, ή/και κάθε άλλο σχετικό αποδεικτικό έγγραφο πρέπει να φυλάσσεται από το Μέλος, ωσότου τα Μίλια εμφανιστούν στο λογαριασμό του. Η AEGEAN δύναται κατά τη διακριτική της ευχέρεια να προσδιορίζει κατά πόσο το προσκομισθέν από το Μέλος στοιχείο συνιστά επαρκή απόδειξη.
- Η AUTOHELLAS HERTZ και η AEGEAN δεν φέρουν καμία ευθύνη και υποχρέωση να συλλέγουν, καταγράφουν ή να διατηρούν Μίλια για λογαριασμό του Πελάτη, ο οποίος έχει μισθώσει αυτοκίνητο/α μέσω του προγράμματος Hertz Leasing, εφόσον αυτός δεν έχει δηλώσει έγκυρο αριθμό Λογαριασμού.
- H AEGEAN δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στις προϋποθέσεις μίσθωσης του αυτοκινήτου, τη μη διαθεσιμότητα ή λοιπά προβλήματα που προκύπτουν, μέσω της διαδικασίας ολοκλήρωσης της μίσθωσης της AUTOHELLAS HERTZ.
- Σε περίπτωση μη εμφάνισης Μιλίων στο Λογαριασμό εντός 15 ημερών από την ημερομηνία πληρωμής του μηνιαίου μισθώματος για μίσθωση αυτοκινήτου μέσω του προγράμματος Hertz Leasing που έχει πραγματοποιηθεί μέσω της AUTOHELLAS HERTZ στην Ελλάδα, παρακαλούμε όπως αποστείλετε στην Aegean (μέσω της ειδικής φόρμας στο https://aegeanairlines-gr.custhelp.com/app/ask) το αποδεικτικό της πληρωμής, το οποίο λάβατε από την AUTOHELLAS HERTZ. Διευκρινίζεται ότι, αίτημα για αναδρομική καταχώρηση μιλίων γίνεται αποδεκτό μόνο εάν κατατεθεί εντός 12 μηνών από την ολοκλήρωση της πληρωμής του μηνιαίου μισθώματος.